Volledige controle van catalogus
tot verzending
Succesvolle e-commerce staat of valt met goede logistiek, de juiste producten en scherpe marketing communicatie. Daarnaast speelt compliancy en voldoende kennis over hoe om te gaan met privacyregels in de werelddelen waarin u opereert.
Doe wat er is beloofd en maak dit ook meetbaar. Dat is wat uw klanten van u en uw collega’s op de logistieke afdeling vragen. Maar hoe pakt u dit aan? Gaat u de marketing in eigen handen houden of juist uitbesteden? Gaat u werken met andere sales platformen? Wel of niet grensoverschrijdend verkopen? Hoe gaat u de online concurrentie in de gaten houden? Hoe verwerkt u de buyer’s journey in een optimale digitale ervaring voor uw klant? Hoe maakt u optimaal gebruik van de beschikbare data en digitale innovaties?
Hieronder vindt u onze oplossingen. Elke oplossing stelt u in staat een specifiek e-commerce probleem concreet aan te pakken. Wij kunnen ons echter goed voorstellen dat u door de vele bomen het bos niet meer ziet. Als dat zo is praat dan eens met ons, dan kunnen we concreet op uw situatie toegespitst een vrijblijvend advies uit brengen hoe we uw e-commerce future proof kunnen maken.
E-Commerce: onze modulaire aanpak
Grensloos feliciteert Adri & Zoon in Yerseke
Onlangs bereikte Adri & Zoon een mijlpaal. Het bedrijf bestaat in 2023 immers al 40 jaar. Grensloos heeft een rijke…
Grensloos Pluriform & ChannelEngine.com BV Technology Partner Agreement
Slimme marketplaces regeren de e-commerce! ChannelEngine is een wereldwijd marketplaces- en e-commerce technologiebedrijf. Het e-commerce- en marketplaces beheer platform geeft…
Grensloos Pluriform, software die eeuwig jong blijft
Publicatie in Het Financieele Dagblad, uitgave 19 december 2022 FD bijlage 'e-Commerce' Veel bedrijven kampen vanuit het verleden met oude…