Grensloos Pluriform Retail software met standaard web(shop) portalen!
Succesvolle omni-channel bedrijven maken geen onderscheid tussen online en offline verkoopstrategieën. Dit geldt ook voor de afhandeling van betalingen in de winkel. Omni-channel betekent dat klanten niet alleen via alle kanalen moeiteloos kunnen kopen, maar dat ze zowel online als offline kunnen betalen met een betaalmethode naar keuze. Het maakt het niet meer uit of je nu via de webshop (met i-Deal) of in de winkel (met de pinautomaat) betaalt. Je zou zelfs kunnen stellen dat contant geld uit de mode is. Er zijn zelfs retailers die betalingen met contact geld helemaal weigeren.
Om de moderne omni-channel klantbeleving door te trekken, adviseert Grensloos productinformatiezuilen met daarop actuele webshop sales portalen. Hierop kan de klant de product- en voorraadinformatie raadplegen of zelf alvast een winkel-weborder registreren. Daarnaast is het mogelijk om uw in- en externe medewerkers te voorzien van tablets, met daarop het Grensloos Pluriform Sales en Werkbon APP web portaal. Daarmee kan men CRM gegevens registreren en raadplegen en web orders voor klanten kan registreren vanuit de standaard Webshop-catalogus. Het is zelfs mogelijk om een tablet uit te rusten met een pinautomaat.
Grensloos Pluriform Retail POS kassa-oplossing
Voorziet standaard over een volledig administratief geïntegreerde POS kassa-oplossing, per saldo voor dit alles dé meest geschikte softwareoplossing. Het maakt niet uit of u één of meerdere filialen heeft. Deze Multi filiaal oplossing kent geen grenzen en voorziet in een realtime inzicht van alle beschikbare voorraden, tevens de verwerking van de logistieke processen en planning van personeelsinzet sluiten nauwgezet aan op uw verkoopactiviteiten. U heeft altijd een actueel inzicht in uw verkoopadministratie, die vrijwel automatisch verwerkt wordt en kunt u uw relaties eenvoudig op de hoogte houden van aanbiedingen.
Meer omzet met uw eigen standaard Pluriform Retail web(shop) portalen
Online winkels zien hun omzet al jaren spectaculair stijgen! Indien u nog geen webshop(s) heeft, dan is wellicht de standaard Grensloos Pluriform web(shop) portalen voor u interessant.
Direct toepasbaar vanuit uw bestaande website(s), wilt u een voorbeeld zien van de standaard Grensloos Pluriform:
- Consumenten B-to-C of B-to-B webshop(s) ga naar: https://demo.grensloos.nl/webshop
- Customer Services webportal ga naar: https://demo.grensloos.nl/klantportaal. Log-in op aanvraag en bel 0031(0)13 7113308
- Sales en/of Werkbon app ga naar: https://demo.grensloos.nl/vtportaal. Log-in op aanvraag en bel 0031(0)13 7113308
- Restkoppeling met uw bestaande web(shop) portals
Tevens kunnen de weborders vanuit uw bestaande externe webshop(s), via restkoppelingen, integraal verwerkt worden! Het centrale Grensloos Pluriform Order Management Systeem (OMS) verwerkt, waar mogelijk automatisch, de te leveren weborders. Hierdoor heeft u geen dubbel werk meer!
Met Grensloos Pluriform software werkt uw personeel naadloos samen met klanten en leveranciers en sluiten logistieke processen en personeelsinzet nauwgezet aan op uw verkoopactiviteiten
INFRA structuur & POS (rand) apparatuur
Voor de toepassing van Grensloos Pluriform Retail software, kunt u gebruik maken van uw eigen actuele Windows server-omgeving of een Pluriform Software & Partners Cloud omgeving. In uw winkel(s) kunt u gebruik maken van een standaard Windows computers aangevuld met, naar keuze, touchscreens, barcodescanners, pinautomaten en bon printers. Deze kunnen gekoppeld worden aan een kassalade. Het kassa scherm kan zowel in de Windows- als Web omgeving, naar keuze, grafisch geconfigureerd worden.
Pluriform Software & Partners Cloud omgeving bij BIT
Pluriform Software & Partners hebben bij BIT hun ‘eigen hardware installaties’ ingericht, een specifieke Pluriform Cloud omgeving met een optimale performance en betrouwbaarheid voor zowel Pluriform test- en productie informatiesystemen voor onze klanten. Tijdens de procesanalyse van uw project kunnen we nader onderzoeken wat de technische mogelijkheden zijn betreft het koppelen van de bestaande terminals of randapparatuur vanuit de Cloud-omgeving. Vervolgens testen we vroegtijdig operationeel tijdens een Proof of Concept project of het werkt.
Artikelvariaties & Barcode-serienummers
De artikeldefinitie van Grensloos Pluriform software kent alle mogelijke artikelvariaties, zoals: maten, kleuren, assortimenten, Horizontale Invoer HI-regels (maatboog), sets en/of series. Product gebonden serienummers is standaard beschikbaar, evenals een complete partijenadministratie.
Op basis van ontvangsten in magazijnen & winkels, kunt u barcode-serienummers afdrukken om elk artikel uniek te maken. Daarmee weet u precies hoe lang uw artikelen al in de winkels of magazijn liggen. Ook praktisch toepasbaar voor de verwerking van retouren.
Voor inventarisatie en tussentijdse voorraadcontroles kunt u handscanners toepassen.
Afrekenen & Direct administreren
Grensloos Pluriform Retail software: gebruiks- en klantvriendelijk, snel, inzichtelijk én kosten- & tijdbesparend: uw kassaverkopen kunt u eenvoudig en snel verwerken. Tijdens de kassatransactie wordt automatisch voor u de voorraad- en de financiële administratie direct bijgewerkt zónder tussenkomst van een boekhouder.
Tevens heeft u inzicht in alle voorraden en kunt u uw klanten aan de kassa registreren. Hierdoor is het mede mogelijk het koopgedrag van uw klanten te analyseren. Een vaste klant-kortings-percentage toekennen is eenvoudig. Naast de directe kassaverkoop is het ook mogelijk om facturen (op rekening) en aanbetalingen te verwerken.
Kostenbesparend op de verwerking van uw administraties.
Vanuit de kassaregistratie en logistieke verwerkingen, kunt u automatisch uw complete boekhouding(en), personeels- en loonadministratie verwerken. Met de module debiteurenbeheer heeft u grip op uw uitstaande saldo.
Met één druk op de knop verwerkt u uw logistieke inkoopfacturen
Krachtig, efficiënt en inzichtelijk: u integreert alle aspecten van strategische inkoop, uw operationele inkoopprocessen en logistieke processen. Met deze module beschikt u over krachtige tools voor leveranciersanalyse, selectie en contractmanagement. Ook de communicatie met leveranciers wordt efficiënt en effectief ondersteund.
Samengestelde artikelen
Registratie van samengestelde halffabricaten met bijbehorende kostprijscalculatie en barcodering/etikettering is een standaard onderdeel. Als uw verkoopeenheid afwijkt van uw inkoopeenheid is dat eenvoudig te registreren. Er zijn oplossingen beschikbaar voor maatranges, aantallen per maat, vast of variabel, sets of series.
Automatische Web(shop)registraties door uw klanten?
Laat uw relaties vooral zelf via het web registreren en via uw webwinkel aankopen doen. Hierdoor heeft u geen dubbel werk meer. De gegevens die uw website registreert, worden automatisch verwerkt in uw Grensloos Pluriform e-Retail informatiesysteem.
CRM
Via de kassa module kunt u de gegevens van uw klant vastleggen. Het is mogelijk om analyses te maken van aankoop gedrag van uw klanten.
Glashelder inzicht in al uw artikelen en in alle voorraden
Dé perfecte voorraad- en logistieke administratie met magazijn(en), winkel(s) en externe magazijnen. U kunt alle artikelen met variaties zoals, maten en kleuren snel registreren. Er is permanent sprake van een actueel inzicht in uw vrije, bestelde en bestemde voorraad. Indien u op basis van ontvangsten, barcode serienummers afdrukt maakt u elk artikel uniek. Daarmee weet u precies hoe lang de artikelen in de winkel liggen.
E-mailingen is hét marketinginstrument voor uw branche en beheer (online) CRM
Bekende- en onbekende consumenten kunnen zich aan- of afmelden voor uw elektronische nieuwsbrief. Ook kunt u op een eenvoudige wijze (offerte-)aanvragen laten registreren in de standaard web portalen. Persoonlijk, snel, kostenbesparend en meetbaar: e-mail is hét moderne marketinginstrument bij uitstek voor uw branche. U kunt in uw eigen huisstijl standaard mailingen versturen vanuit uw adressenbestand.